Anna palautetta
Tervetuloa Äänekosken kaupungin palautepalveluun! Täällä voit antaa palautetta ja kehittämisehdotuksia palveluista tai ilmoittaa havainnoistasi. Palautteesi on meille tärkeä ja pyrimme käsittelemään palautteet mahdollisimman nopeasti. Voit selata kaupungille esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia Hae ja selaa palautteita -kohdasta.
Lue ohjeet Tietoa palvelusta -kohdasta.

Tervetuloa Äänekosken kaupungin palautepalveluun!

Voit antaa tämän palautepalvelun kautta kiitoksia, moitteita ja kehittämisehdotuksia Äänekosken kaupungille palveluista, toiminnasta yms. tai ilmoittaa havainnoista. Jokainen palaute on hyödyksi palvelujemme kehittämisessä. Palautteet kerryttävät tietoa yleisimmin askarruttavista kysymyksistä. Pyrimme käsittelemään palautteet mahdollisimman nopeasti.

Huomioithan, että palautejärjestelmä on tarkoitettu Äänekosken kaupungille osoitettujen palautteiden käsittelyyn eli järjestelmän kautta ei voi esimerkiksi toimittaa kaupungille asiakirjoja, maksaa laskuja, tehdä aloitteita tai varata vastaanottoaikoja.

Huomaathan, että esimerkiksi:

  • Mikäli palautteesi koskee kiireellistä asiaa, anna palaute suoraan asianomaisen palveluntuottajan palvelunumeroon.
  • Lisäämällä palautteeseen liittyvän sijaintitiedon kartalle, helpotat palautteen käsittelyä ja jatkotoimia. Voit liittää palautteesi myös aiheeseen liittyvän kuvan.
  • Ethän kirjoita palautteeseen arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnusta, pankkitilin numeroa tai terveystietoja.
  • Jos olet palautetta jättäessäsi kirjautunut palveluun, voit seurata prosessin etenemistä ja palautteesi tilaa verkkopalvelussa henkilökohtaisen käyttäjätilisi kautta.
  • Valitse palautteellesi oikea aihealue valikosta. Vastaaja määräytyy palautteelle sen aiheen mukaan. Palautteen käsittely on sujuvampaa, kun jätät palautetta vain yhdestä aiheesta kerrallaan.
  • Palautepalvelun mobiilisovellus Trimble Feedback on ladattavissa sovelluskaupoista. Paremman käytettävyyden vuoksi mobiilisovelluksessa näkyy aihealueita vähemmän kuin palautepalvelun kotisivulla.

  • Palvelun käyttö tai palautteen antaminen ei vaadi käyttäjätunnusta. Palveluun voi kuitenkin luoda tunnuksen, joka mahdollistaa omien palautteiden seuraamisen. Käyttäjätunnuksen luominen vaatii toimivan sähköpostiosoitteen.
  • Jätä yhteystietosi ja sähköpostiosoitteesi yhteystietokenttään, jotta saat palautteeseesi vastauksen. Tarvittaessa voimme kysyä myös lisätietoja palautteeseesi liittyen.

Annetut palautteet vastauksineen näkyvät palautejärjestelmässä oletusarvoisesti kaikille, sillä kaikissa annetuissa palautteissa on lähtökohtaisesti julkaisulupa.

Voit palautetta jättäessäsi ottaa ruksin pois kohdasta Palautteen saa julkaista, jolloin palaute ei voi päätyä julkisesti luettavaksi. Tällöin palautteen näkee vain palautteen käsittelijät sekä palautteen antaja, mikäli olet antanut yhteystietosi ja rekisteröitynyt palveluun.

Palautetta ei julkaista järjestelmässä, mikäli se sisältää esimerkiksi arkaluontoista tietoa. Päätöksen palautteen julkaisusta tekee palautteen käsittelijä.


Äänekosken kaupungin palautepalvelun tekninen tuki:

Paikkatietosuunnittelija Hanna Turpeinen, 0400 115 237, hanna.turpeinen(at)aanekoski.fi

Lisätietoja Äänekosken kaupungin palautepalvelusta:

Viestintäsuunnittelija Suvi Kallioinen, 040 621 2653, suvi.kallioinen(at)aanekoski.fi


Äänekoski - Tulevaisuus asuu täällä

Äänekoski on monien mahdollisuuksien kaupunki. Noin 18 000 asukkaan Äänekoski on moderni ja vireä teollisuuskaupunki Keiteleen eteläpäässä, melkein kivenheiton päässä Jyväskylästä. Kattavat palvelut, monipuolinen kulttuuri- ja urheilutoiminta, toimiva kouluverkosto sekä sujuvat liikenneyhteydet tekevät kaupungista vetovoimaisen ja tarjoavat mahdollisuuden hyvään elämään. Vesistöjen läheisyys antaa omaleimaisen tunnelman ja järviluonto onkin tärkeä osa kaupungin identiteettiä.